Tuesday, February 1, 2011

Uvod u "Oko posmatraca" / Introduction to "Eye of the beholder"

Oko posmatraca, prvi post: 

Ko sam ja?
Domorodac "urbane" sredine na uscu dveju reka, ispod Avale poznatije u sirokim narodnim masama kao Beograd. Neki bi rekli jos uvek zelen, skoro 22 godine super-star novopeceni bloger, zaposlen na odredjeno u jos-malo-pa-privatnoj drzavnoj firmi.
Ko nisam?
Nisam hejter, internet trol, kukavicar, padavicar ili neko ko pljuje po svemu samo da bi pljuvao po svemu.
Zasto blogujem?
Iz istog razloga iz koga vi sada citate ovaj blog. Misljenja. Svi smo mi posmatraci i svi imamo svoj ugao. Da li je tvoj ugao - moj ugao? Ako nije, zasto nije? Nemoguce je da u gradu od preko milion ipo stanovnika, u drzavi od preko 7 miliona stanovnika jedinstveno razmisljam o stvarima koje vidjam svaki dan. Sta VAMA prolazi kroz glavu? Isto sto i meni? Sasvim moguce.
O cemu cu pricati u blogu?
O stvarima sa kojima se svakodnevno sudaram. O svemu sto vidim i svemu sto ne vidim. O svacemu i nicemu. O zanimljivim temama i onim dosadnim na zanimljiv nacin.
Kako da se ukljucite?
Ostavljajte komentare. Uvek sam za slobodu govora ali komentari tipa "UBIJ <unesite nacionalnost>, SMRT <unesi rasu>" pozivi na linc i slicni ratni usklici nece biti tolerisani. Mailujte me. Saljite mi vasa zapazanja, teme, kritike... Otvorenog sam uma i o svemu imam misljenje.

Ima li koga?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eye of the beholder, post one:

Who am I?
A native of the "urban" environment on confluence of two rivers, beneath Avala mountain, also known as Belgrade. Some people would say im still green, yet allmost 22 years super-old rookie blogger, not permanently employed in soon-to-be privatized goverment company.
Who I am not?
Im not a hater, internet troll, whiner, epileptic or someone who trash-talks everything just to trash-talk everything.
Why do I blog?
Same reason that you are reading it right now. Opinions. We're all observers and we all have our angles of observation. Is your angle - my angle? If not, why not? In the city with population over 1.5 million, in the country with population over 7 million, its impossible that my opinions are unique, opinions about things that I see every day. What goes on in YOUR head? Same things that go on in my head? Possibly.
What will I discus in my blog?
Things that I collide with every day. Things that I see and things that I dont see. Everything and nothing. Interesting subjects and boring ones discused in an interesting way.
How can you participate?
Leave comments. Im pro-freedom of speech, but comments containing, for example "KILL <insert nationality>, DEATH TO <insert race>", calls to violence and similar warcries will not be tolerated. E-mail me. Im interested in your observations, subjects, critics... Im open minded, and have an opinion on everything.

Is there anybody out there?

No comments:

Post a Comment